پایگاه رسمی اینترنتی

مدیریت امور اداری بیمارستان

نظارت کلی بر کلیه پرسنل از اقدام برای استخدام تا پایان خدمت بر عهده این مدیریت می باشد.

هر فردی از بدو ورود به بیمارستان (استخدام ) تشکیل پرونده و صدور حکم محل خدمت زیر نظر ایشان است.

از دیگر وظایف می توان به امور رفاهی کارکنان ، کنترل حضور غیاب به منظور پرداخت حقوق ماهیانه و در کل اجرای قوانین کار حاكم بر استخدام یک فرد نام برد.

نحوه تقاضای استخدام :

  1. درخواست کار بر اساس مهارت فرد و تکمیل فرم مربوطه
  2. طرح در جلسه اداری بیمارستان
  3. پس از موافقت انجام مصاحبه و آشنائی حضوری فرد با مسئولین ذیربط
  4. پس از قبولی در مصاحبه تشکیل پرونده در بخش اداری
  5. صدور حکم ، تفهیم شرح وظایف و معرفی به بخش مربوطه

 

Untitled 1
Untitled 1

آدرس : قم-بلوار امين ،بلوار جمهوري اسلامي

تلفن تماس : 16-32884310

فكس : 32884318

تمامي حقوق مادي و معنوي اين سامانه متعلق به بيمارستان حضرت ولي عصر ميباشد